שירות הרכבות מקצועי

הרכבת רהיטים באשקלון

לקבלת הצעת מחיר התקשרו

הרכבת רהיטים אשקלון

אשקלון עיר נהדרת ומתחדשת עם ים, עיר עם הרבה אנשים שעברו לגור בה מהרים אחרים עקב יוקר המחייה, וכל מעבר חדש בדרך כלל מביא איתו התחלה חדשה עם חברים חדשים אולי עבודה חדשה או בן או בת זוג חדש ומה יהיה יותר טוב ולקנות גם רהיטים חדשים לדירה החדשה שעברתם עלייה כדי שהדירה תראה חדשה ויפה.

 אז כמובן שאם החלטתם לקנות את הרהיטים החדשים לביתכם החדש אז אתם צריכים מישהו מקצועי ומבין בתחום שירכיב לכם את כל הרהיטים החדשים שרק נרכשו וכמובן כיוון שהרהיטים חדשים אתם לא רוצים שהם יפגעו בשום צורה שהיא בגלל הרכבה לא נכונה או חוסר ניסיון, לכן תזמינו מרכיב רהיטים מקצועי המבין בתחום עם הרבה ניסיון בהרכבת רהיטים שונים, אז איפה תמצאו מרכיב רהיטים כל כך מוכשר? 

אם כבר נכנסתם לאת אז אתם כנראה כבר מנחשים שזה אנחנו באיוון הרכבות! עם נגרים בעלי ניסיון של שנים רבות כך שהנגרים שלנו ראו והרכיבו סוגים שונים של רהיטים מחברות שונות, כמו כן כל הרכבה המבוצעת על ידנו נעשת במלוא הרצינות כך שלא צריך לדאוג על כך שתהיה טעות בהרכבה.

הרכבת רהיטים

סוגי הרכבת רהיטים אשקלון

אז כמובן קיימים סוגי רהיטים שונים ואנחנו נשמח לעזור לכם להרכיב כל סוג שתירצו בצורה מקצועית וטובה

וכמובן שזה יתבצע על ידי מקצוען בעל ניסיון. אז בואו נדבר על הרהיטים שאנחנו מרכיבים לרוב.

  • הרכבת ארונות – ברור וכפי שיש לנו דף על זה אנחנו מרכיבים ארונות מסוגים שונים דלת אחת, 2 דלתות וארון הזזה. מחיר ההרכבה כמובן יהיה מושפע על ידי ארונות מורכבים יותר (כמו ארון הזזה) וארונות גדולים יותר.
  • הרכבת שידות  ומזנונים – אנחנו מרכיבים שידות ומזנונים מסוגים שונים מקטנים עד אחד באורך של הסלון. וכמובן ככל שיש יותר מגירות והמזנון או שידה גדולים וארוכים יותר כך גם המחיר יעלה.
  • הרכבת שולחן – יש הרבה סוגים של שולחנות לפעמים ההרכבה יכולה להיות קשה כמו לבנות לגו ולפעמים זה יכול להיות יותר פשוט כמו לחבר כמה רגליים ואולי גלגלים וגם יכולים להיות חלקים זזים כמו מסילות למשהו שאמור לזוז אז פה גם המחיר יעלה בהתאם לזמן.
  • הרכבת ספה – הספה זה מה שרואים לרוב כשנכנסים לבית ולסלון ולפעמים אנחנו פשוט רוצים לקפוץ וללכת לישון, או שאתם בן אדם שתמיד יש לו אנשים בבית ככה שאתם מושיבים את כולם על הספה אז כמובן שיש כמה סוגים של ספות כאלה קטנות ל2 אנשים יושבים ויש כאלו ענקיות נפתחות עם מגירות ולפי זה גם נע המחיר בהתאם.

לקוחות ממליצים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!