שירות הרכבות מקצועי

פירוק ופינוי רהיטים

לקבלת הצעת מחיר התקשרו

פינוי ופירוק רהיטים

חזרתם הביתה וראיתם שהארון הישן שקיבלתם מהמשפחה לא כזה מתאים למראה של הבית או שהוא לא מספיק גדול או שההפך הוא קטן מדי אז אתם מחליטים לנסוע לחנות הרהיטים הקרובה אילכם או האהובה עליכם ושם מצאתם את הארון המושלם יש בו את כל המקום שצריך, הוא בגודל המתאים ומשתלב טוב עם הבית. 

עכשיו כשקניתם אותו נשאר רק להרכיב אותו בבית החדש, אבל רגע הארון הישן עדיין בבית בחדר שהוא היה בו. מה עושים הארון לא נראה רע והוא פגום אז אפשר יהיה לתת אותו או למכור אותו, אבל כדי להביא אותו למישהו נצטרך לפרק אותו ולפנות אותו מהבית כי ארון מורכב לא בדיוק יזוז מהחדר ועוד בעיה שצצה לכם היא שאין לכם את הכלים לפרק אותו וגם אתם לא רוצים לפגוע בו וגם אם תפרקו אותו צריך להוציא אותו מהבית אחר כך.

 כל זה דורש דיי הרבה עבודה שבכל רגע תוכלו לפגוע במשהו להפיל חלק כבד או לא להרים אותו בכלל ולבזבז לבד יום שלם רק כדי להוציא את הארון ולפנות יום שלם רק כדי לעשות את כל העבודה הזו לא כל כך שווה לכם פשוט החלטתם להזמין אדם מקצועי וחזר שיעשה את זה מהר וטוב ואתם תוכלו כמה שיותר מהר לסיים עם הסיפור הזה.

אנחנו באיוון הרכבות כבר מרכיבים, מפרקים ומפנים רהיטים כבר שנים רבות כך שאם אתם צריכים פירוק או הרבה או פינוי ואפילו אם אתם צריכים הכל ביחד, תמיד נשמח לעזור לכם לגרום לבית שלכם להיראות טוב יותר. כל רהיט שרק תירצו נפרק ונפנה בין עם זה ארון גדול או מזנון קטן.

פירוק ופינוי רהיטים

פינוי ופירוק רהיטים? איוון הרכבות האופציה מספר אחת שלכם

אז כמובן שיש הרבה אנשים לעשות את העבודה הזו, אך כאשר יש כל כך הרבה אפשרויות צריך להחליט מהי האפשרות הטובה ביותר, כך שנראה לכם למה איוון הרכבות היא האופציה הטובה ביותר.

  • המקצועיות שלנו – כאשר אנחנו באים לעבודה אנחנו תמיד נגיע מוקדם יותר עם כל הכלים החדשניים ביותר שמתאימים לעבודה ואת העבודה עצמה נעשה בצורה מדהימה וברמה גבוהה.
  • הניסיון שלנו – אנחנו כבר בתחום יותר עשר שנים, לאחר כל כך הרבה שנים של עבודה כבר אין שום רהיט שלא ראינו והרכבנו או פירקנו, וכל מה שאנחנו הרכבנו נוכל גם לפרק, ולא קיימים הרבה רהיטים שאין לנו כבר ניסיון איתם.
  • הגישה שלנו – מהדקה שנכנסנו  לביתכם ועד לדקה שנצא, אתם תראו אותנו מחייכים ועם מצב רוח טוב בזמן כל העבודה.
פירוק ופינוי רהיטים

סוגי פינוי ופירוק רהיטים שאנחנו מבצעים

קיימים סוגים רבים של רהיטים ואת רובם אנחנו יכולים להרכיב אז בואו נראה כמה מהרהיטים שאנחנו בדרך כלל עושים:

  1. פירוק ופינוי ארונות – אחנו עובדים ומכירים סוגים רבים של ארונות ונוכל לפרק את כולם בלי שום בעיה, בין אם זה ארון ענק עם דלתות זזות ובין אם זה ארון קטן באמבטיה.
  2. פירוק ופינוי שידות – שידות הם רהיט לא קשה מדי לפירוק ופינוי ואנחנו שיכולים להסתדר עם כל הסוגים.
  3. פירוק ופינוי מזנון – קיימים הרבה סוגים של מזנונים וכבר פירקנו הרבה מזנונים ארוכים וגדולים בלי שום בעיה.

לקוחות ממליצים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!